piątek, 30 października 2015

Witam~

No cześć!~
Tego posta miałam napisać już dawno temu...
 Bardzo przepraszam za moje opóźnienie.
Więc może zacznijmy od początku.


Na imię mam Kinga, jednak w internecie zwracają się do mnie (nikt się nie zwraca...) Uchiki.
Oglądam anime od ponad roku. Nie wiem ile ich obejrzałam, ale prawdopodobnie około 27-30.
Czasami rysuję , głównie na dobrze znanym i kultowym "Ms Paint'cie".
Specjalizuję (taa, jasne)  się w rysunku mangowym.
No cóż, chciałabym mieć lepszy program, ale jednak one trochę kosztują. Znając życie i tak nie umiałabym się z nimi obchodzić. 
Rysuję również tradycyjnymi metodami. Tutaj jeden z moich paintowych rysunków:


Jeżeli chcecie zobaczyć kilka moich bazgrołów zapraszam na mojego niedawno założonego dA, którego podam na końcu posta.

Co bym mogła o sobie jeszcze rzec? Chyba wszystko powiedziałam. Więc zakończę tego niezbyt ciekawego posta zapraszając Was na poniższe stony:



Od razu przepraszam za mój wspaniały "inglisz" na dA, ale nie potrafię napisać nawet najprostszych zdań...

Mam nadzieję, że post się spodobał!
Tak więc żegnam się z Wami.
Mam nadzieję, że szybko coś napiszę.


~Uchiki Chan









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz